Pages

Wednesday, February 1, 2012

Im here to express my feeling. I want to be 2012 the best year ever because this year im going to be in with big exam PMR ! Dalam blog ini saya tidak akan mencaci, bergosip, mengutuk orang. saya nak jadi diri saya yang sebenar. saya nak lupakan segala pahit yang berlaku pada 2011. saya tidak memerlukan ramai followers. saya cuma nak luahkan perasaan yang tersimpan dalam hati saya yang sekian lama terpendam. mungkin saya sepatut nya fokus dalam PMR. jadi, saya jarang menulis blog ini. saya suka lagu. jadi saya sentiasa menulis lirik lagu apa apa jea untuk jadi lagu yang berkaitan dalam hidup saya. mungkin ini percubaan yang baru bagi saya. saya ingin meminta maaf kepada sesiapa yang telah saya sakiti hati atau ter kasar bahasa. tahun lepas merupakan tahun yang paling saya tidak suka kerana saya bergaduh dengan kawan baik saya sendiri lebih 2kali. saya tidak akan sesekali sebut namanya lagi kerana saya takut akan bergaduh dengan mereka lagi. Even tahun 2012 merupakan tahun yang baharu bagi saya kerana ada kawan baru, cikgu baru, suasana baru , juga cerita yang baru. malah perasaan hati yang baru !

Sekian, Assalamualaikum .

Thanks you Readers , Like Please !